ИЗВЕСТИЯ
  » Резервации
  » Съобщения
  » Мнения

ОБЩИ ДАННИ
  » Профил
  » Карта
  » Линкове
  » Приятели
  » Партньори
  » Работни места

ПРЕДСТАВЯНЕ
  » услуги
  » Главна галерия
     » Тематични галерии
     » Персонал
  » Оферти
     » Отстъпки 10%
     » Отстъпки X%
  » Видео
  » Новини
  » Програма

МАРКЕТИНГ
  » EMAIL маркетинг
     » Пусни EMAIL БЮЛЕТИН
  » SMS маркетинг
  » Facebook
  » QR код

ИЗВЕСТИЯ

Резервации

Всеки хотел, вила или къща за гости има право да прецени дали да приема или да не приема резервации през интернет.

Приемането на онлайн резервации улеснява потребителите да достигнат до Вас, най-вече по време на работния ден. Улеснява и Вас относно получаването на запитване от потенциални клиенти. Сигнал за резервация може да бъде получен като sms, а подробно описание присъства в личната Ви поща и в административния панел.

Съобщения

Електронна поща за осъществяване на вътрешна връзка между Вас, екипът на NaHotel.bg и други регистрирани фирми.

Мнения

Тук е мястото където може да прочетете мненията, публикувани от Вашите клиенти, а също така и да публикувате съобщение или отговор на коментар, направен от клиент на хотела.

При желание да изтриете мнение натиснете „Цензурирай коментара”, като посочите причината за изтриването. Тази причина остава скрита за външната аудитория. Ако по грешка сте изтрили мнение, може винаги да го възстановите като натиснете бутона „Възстанови”.

Съвет: Съветваме Ви да триете мнения, ако те съдържат, неприлични думи, лични нападки към точно определен човек или неистинни твърдения. Профили с изцяло положителни оценки няма. Ако има те са изкуствено създадени, което ясно се вижда от потребителите и тази практика не работи в полза на хотела.
Важно: Ако мислите, че някой умишлено и постоянно публикува негативни мнения, моля да се свържете с нас, за да направим проверка на тел.: 0887 442 693.

начало на страницата

ОБЩИ ДАННИ

Профил

Публикуването на общи данни за хотела е задължително. Освен към потребителите тази информация е полезна и се ползва от екипа на NaHotel.bg при необходимост от контакт.

Когато попълвате категориите за вашия хотел, обърнете внимание на характерните за него ключови думи. При тях е желателно да маркирате тези, които най-точно описват туристическия обект, а след това и синонимните на тях. Тази стъпка е важна, за да може при търсене от страна на потребителите Вашия хотел да излиза на правилното място.
Всяка публикувана информация подлежи на редакция и може да се върнете по всяко време, за да я редактирате. Паролата за достъп до административния панел също може да се променя.

Съвет: Ако наскоро е напуснал или е бил освободен служител, който има достъп до профила Ви, е желателно да промените паролата за достъп и да редактирате всички данни, свързани с бившия служител.

Карта

За да могат посетителите да се ориентират за местоположението на хотела, къщата за гости, е желателно правилно да посочите адреса си на картата. За тази цел преместете показалеца в червен цвят до правилната точка и натиснете „Запамети”. Може да си помогнете с придвижването на показалеца, чрез приближаване или отдалечаване мащаба на картата.

Линкове

Ако имате профил на хотела в друг сайт - оттук може да добавите линк към него. Важно е правилно да копирате целия URL адрес (например: http://www.NaHotel.bg).

Такива външни връзки могат да бъдат Facebook страницата на хотела Ви, публикации от блогове като Blogspot.com и т.н.

Приятели

Тук може да добавете други туристически обекти, които управлявате или с които си партнирате. След като ги добавите ще се появява в дъното на вашата профил-страница!
УКАЗАНИЯ: В полето „Търсене” въведете няколко поредни букви или цялото име на хотела. Отдолу се появяват всички хотели, които съдържат въведената поредица букви. Изберете този, което желаете да добавите и натиснете 'Добави'.

Партньори

Оттук може да добавите име и описание за партньори, с които работите. Това могат да бъдат фирми, с които работите. Когато въвеждате URL адреса на сайта на партньор Ви в полето "Описание", то трябва да е в следния формат: http://www.domain.com.

Работни места

Тук може да публикувате обява за работа. Попълнената форма се появява на първа страница на сайта, както и в профила на хотела Ви.

Ако желаете да удължите срока на обявата, трябва да промените датата в полето „Краен срок”, а ако искате да я скриете натиснете бутона „Изтрий”.

начало на страницата

ПРЕДСТАВЯНЕ

Услуги

Модулът „Услуги” дава възможност да публикувате различните предлагани услуги по групи.

Съвет: Ако сте SPA хотел е желателно да качите поне по-интересните си предложения за терапии, масажи, процедури, със снимки и цени. Ако сте 4-звезден хотел е желателно да качите поне по-интересни си предложения - басейн, туристическа обиколка и т.н., със снимки и цени. Така посетителите ще могат да добият представа какво да очакват, когато Ви посетят. Важно е информацията да е актуална!

Как да кача менюто си?

1. Създайте група, в която ще добавите отделните предложения.
Например: "Спортни услуги в хотела"



2. След като сте създали групата, започнете да качвате едно по едно отделните услуги като въведете описание, снимка и цена.
Например: Закрит басейн, фитнес зала ...



4. По всяко време може да редактирате въведената информация – както имената на групите, така и съдържанието им. Може да добавите снимки, цени или описание на английски език в последствие. Ето как изглежда услуга с пълна информация:



Съвет: Ако желаете да публикувате услугите си на английски език, но не разполагате с чуждоезична версия, екипът на NaHotel.bg може да Ви съдейства с превода. За съдействие се обадете на тел.: 0896 67 46 81.

5. Ако искате да промените последователността на групите хванете ги с мишката и ги привлечете до желаното мястото.

Главна галерия

Главната галерия е място, където може да качите снимките, представящи хотела Ви. Една от най-често разглежданите страници от профила на даден хотел е именно страницата със снимки.

Прикачването на снимки е стандартна процедура и се осъществява чрез бутона „Browse” и избор на желания файл от Вашия компютър. Максималното количество снимки към този модул е 40, с размер на файловете до 2 MB.

Подредбата на последователността на снимките може да направите като застанете с мишката върху снимката, на която желаете да промените позицията, задържите с ляв бутон на мишката и преместите самата снимка до желаната позиция.


Съвет: Качете най-хубавите интериорни и екстериорни снимки, с които разполагате. Първата от тях ви препоръчваме да е логото на хотела! Следващите две снимки се виждат директно при посещение на потребителите в профил-страницата – нека те да са най-хубавите.
Ако все още нямате професионални снимки, може да се обърнете към нас за съдействие и извършване на фотосесия. За повече информация се обърнете към Николай Коев на тел.: 0898 55 20 57 или Атанас Тончев на тел.: 0887 44 26 93.

* за качване на повече снимки (отделни галерии от снимки на различни тематики) – вижте: „Тематични галерии”

Тематични галерии

Тук може да създавате отделни тематични галерии, към които да качвате максимум 40 снимки.

Съвет: Препоръчваме този модул, за да могат потребителите в реално време да видят за какви по-специални мероприятия е подходящ Вашия хотел, къща за гости. Например: снимки от сватби, тиймбилдинг, почивка с деца и т.н.
Когато тези снимки са подредени в отделни галерии, хората лесно намират това, което търсят.

Съвет: Дори да не разполагате с професионални снимки от мероприятия, качете тези, които имате. Те изглеждат по-непринудени и естествени и най-добре описват атмосферата.

За да качите тематични снимки, първо трябва да създадете отделна галерия с име и кратко описание (по желание). След това може да прикачвате снимки чрез бутона Browse” и избор на желания файл от Вашия компютър. Снимките не трябва да са по-големи от 2 MB. По всяко време може да редактирате галерии, да добавяте или изтривате снимки.

Пример за тематични галерии:

Персонал

Когато имате постоянен персонал е препоръчително да качите малко информация за него – снимки, имена или длъжност. Така клиентите ще могат да публикуват своите впечатления от обслужването директно към дадения служител.

Съвет: Публикуването на информация за служителите играе роля за изграждане на доверие в него. Затова екипът ни препоръчва и този модул да бъде попълван.



начало на страницата

Оферти

Тук може да публикувате всякакви оферти, промоции, отстъпки и специални предложения, с цел привличане на нови и настоящи клиенти – оферти за организиране на тиймбилдинг, сватби, абитуриентски балове, новогодишни пакети, празнични предложения и т.н.

Всяка оферта трябва да съдържа заглавие, кратко съдържание, описващо офертата и крайна дата. Препоръчително е да качите и снимка (особено за обявени промоции като „за всеки три нощувки, получавате безплатни закуски”). При обявени промоции също може да се добави часовият период, през който са валидни.

Ако желаете публикуваната оферта да се появи и на Facebook страницата на хотела Ви или в Tweeter е необходимо да натиснете съответната икона.

Може да маркирате за кои дни от седмицата важи Вашето предложение, а ако е за всеки ден – маркирайте всички дни от седмицата. Не забравяйте да направите офертата „Активна”, иначе няма да се показва на профил-страницата.



За да промените реда на показване на офертите отидете на „Виж всички промоции”, "хванете" оферта с мишката и я преместете на желаното от вас място.
Изтеклите оферти остават видими за Вас в административния панел и може да бъдат подновени по всяко време.

Съвет: Важно за привличане на вниманието на посетителите е още в заглавието на офертата упоменете максимално ясно каква е офертата. Когато наближат празници като 8-ми декември, Нова година, 14-ти февруари, 8-ми март, обявените оферти за тях се изнасят в специална секция на първа страница на сайта, така че се виждат от всички и по всяко време. За да присъства и Вашата оферта там, трябва заглавието да съдържа някоя от ключовите за повода думи (например: при обявяване на новогодишния куверт –„Нова Година”, „Новогодишно предложение”, „Новогодишно меню” и т.н.)

Отстъпки 10%

Модулът за отстъпки е бърз и лесен начин да предложите намаление на цените в хотела си пред всички посетители на сайта.
След като определите към кой месец, колко талона за 10% отстъпка предлагате, офертата Ви веднага се визуализира на страницата с отстъпки, както и на личната Ви профил-страница.

Всеки месец е начало на нов период за публикуване на отстъпки. Според броя на отстъпките се генерира уникален код към всяка от тях. Всеки посетител на профила Ви може да се възползва от възможността да вземе отстъпка 10%. Отстъпката му се предоставя под формата на талонче с въпросния уникален код, което се принтира и представя на място в хотела.

Съвет: След като уникалните кодове на отстъпките са генерирани, желателно е да ги принтирате и оставите на рецепцията, за да могат да задраскват всеки код, който е ползван. Така освен, че можете да се предпазите от злоупотреби един талон да бъде използван няколко пъти, може да си направите статистика от колко обявени талона колко са взети и колко реално са използвани.

Отстъпки X%

Като разширена версия на опцията за предлагане на отстъпки от 10% (* прочетете повече за предлагане на талони 10% отстъпка), тук може да предложите талони за колкото прецените процента отстъпка (Х%), при определени условия, публикувани в полето „Коментар”.



Например: Хотел Мираж предлага 30 талона за 15% отстъпка за поне 3 последователни нощувки през делничните дни и 10 талона с 20% отстъпка, която важи всяка неделя за лоби бара (ресторанта).

начало на страницата

Видео

Ако искате да качите клип от You Tube и да го публикувате на сайта може да добавите URL адреса на видеото и то ще се появи в профил-страницата Ви.

За да промените реда на видео клиповете, просто 'хванете' клип с мишката и го преместете на желаното от вас място. По всяко време може да изтриете и добавите ново видео/ видеа към профила на хотела.

Новини

Тук може да публикувате статии или новини, свързани с вашата дейност, или интересна информация за предлаганите услуги/ продукти. За да се появи Вашата новина в секция „Новини” на сайта, е необходимо одобрение от редактор. Понякога се налага изчакване, поради натрупването на повече новини. Стараем се всяка одобрена новина да стои като „първа” в страницата за Новини поне няколко часа. Така посетителите непременно ще я забележат. Но тя е винаги видима в профила на вашата страница.

Съвет: Публикуването на новини е препоръчително, защото така посетителите могат да прочета интересни събития или новости в дейността на хотела.
Съвет: Може да публикувате всевъзможна информация – било покрай празници, било покрай новата Ви лятна/ зимна ценова категория, новини от гостуващи известни личности, организиране на празнични пакети и гостувания, нов ресторант, фитнес зала и т.н. Важното е винаги да включвате информация, свързана конкретно с Вашия туристически обект.

Правила за публикуване:
- публикувайте интересна и оригинална информация под формата на статия, поне 6 изречения.
- публикации се допускат само на КИРИЛИЦА
- да НЕ се публикуват промоции, оферти или събития, освен ако те не са оформени като статии. За тях има отделни модули.
- да НЕ се публикува информация, написана само с главни букви.

Публикуването изисква въвеждане на Заглавие (по възможност да е интересно и насочващо към съдържанието), текст (поне 100 символа), снимка и източник, ако има такъв. Не забравяйте да маркирате новината си като „Активна”, за да се появи в профил-страницата.

Ако желаете публикуваната новина да се появи и на Facebook страницата на хотела, е необходимо да кликнете на FB иконката до името й (в списъка с новини).

Програма

Модул „Програма” се състои от две секции:

1. „Предстоящи събития” – тук може да публикувате специално организирани мероприятия, които не са редовно случващи се във Вашия обект. Такива събития са характерни за хотели с дискотеки или барове с гост DJ, или певица/певец/група и т.н.
Всяко събитие трябва да съдържа име, описание, дата на събитието, по възможност снимка, ако има цена на входа, както и начален час. Не забравяйте да маркирате „Активно”, за да се появи в профил-страницата. Въведените събития могат да се редактират по всяко време, както и да се подновяват след изтичането им.

2. „Постоянна Програма” – това е мястото за въвеждане на редовно случващи се събития във Вашия хотел/ туристически комплекс – събития тип седмична програма. Например: Понеделник – диско вечер около басейна; Петък вечер – жива музика (в ресторанта на хотела).
Програмата се въвежда към съответния ден от седмицата, когато се очаква събитието. Попълнете информация в полетата „Заглавие”, „Описание”, „Снимка” и дата на събитието. Не забравяйте да маркирате „Активно”, за да се появи публикацията в профил-страницата.

Важно: Въведените събития ще се виждат всяка седмица, докато сами не ги спрете или редактирате с нови. Този модул е подходящ, ако имате създадена програма и с едно качване тя се показва към съответния ден през цялата седмица.

начало на страницата

МАРКЕТИНГ

EMAIL маркетинг

Това е мястото където може да съхранявате клиентски имейли. Тяхното събиране става по два начина: от записали се по собствено желание хора или от въведени ръчно от Вас.

Групирането по тематика е препоръчително. Така ще знаете към коя група, какво съобщение да изпратите в последствие чрез модула „Пусни EMAIL БЮЛЕТИН”. (Например група имейли от бизнес клиенти; група имейли от записали се в игри на сайта; имейли на клиенти, провели своя рожден ден, юбилей, сватба при Вас и т.н.)

* научете повече за модула „Пусни EMAIL БЮЛЕТИН”

Пусни EMAIL БЮЛЕТИН

От тук по лесен начин може да достигнете до своите клиенти чрез изпращане на имейл съобщение. Тази услуга предполага, че вече имате набор от клиентски имейли (* научете повече за събиране на база от „EMAIL-и на клиенти”), подредени по тематични групи.

Бланката за попълване на имейл съобщението е напълно стандартна и всеки, който има собствен email или работи с Word може да се справи без проблеми.

След като сте въвели и форматирали желаното съобщение може да изберете до коя/ кои групи да бъде изпратено. Копие от него остава на ваше разположение. Бюлетинът се изпраща от името на хотела и е съобразен със законовите разпоредби за изпращане на нежелани електронни съобщения. Всеки един имейл адрес получава съобщението индивидуално, т.е. без да се вижда на колко още имейла е изпратено същото писмо.

Съвет: Препоръчваме първата проба да изпратите на своя имейл, чрез маркиране на бутона „Изпрати ми тест” и натискане на бутона „Изпрати”:

Ако всичко е наред може да маркирате желаните групи за официално изпращане на съобщението.

Съвет: Не прекалявайте с изпращането на имейл съобщения! Рискувате да се получи обратния на желания ефект. Рискувате да загубите клиенти.
Съвет: Не изпращайте безсмислени имейли, напомнящи, че съществувате. Използвайте опцията, за да доведете повече хора в хотела си – предлагайте бонуси, изпращайте пакетни предложения с отстъпки или съобщавайте за специални празници и др.

начало на страницата

SMS маркетинг

Когато сте събрали база от телефонни номера на клиенти, може да изпращате съобщения до тях през административния си панел на ниска цена.

За тази цел е необходимо номерата да бъдат въведени. Може да бъдат сортирани по групи (наприемр: клиенти от фирмени тиймбилдинг-и, летни посетители, клиенти от игри и т.н.). Така с едно съобщение, могат да бъдат изпратени sms-и към цялата група.

Съвет: Препоръчваме съобщенията да са съобразени с интересите на вашите клиенти. Затова сортирайте номерата по групи, така че едно съобщение да отразява характера на групите.
Съвет: Не прекалявайте с изпращането на съобщения! Рискувате да загубите клиенти.
Съвет: Бъдете сигурни, че номерата са Ви предоставени с изричното съгласие на собствениците им. В противен случай, човек получил нежелано рекламно съобщение може да подаде оплакване срещу Вас.

Facebook

Чрез разработените от нас Z-tabs - може да добавите елементи от профила Ви в NaHotel.bg във Вашата Facebook страница. За да направите това, следвайте указанията:

* За да ползвате тази услуга, преди всичко трябва да сте въвели коректно URL адреса на Вашата facebook страница в секция "Линкове".
* Да посетите една или няколко от изброените страници, които желаете да добавите във вашия FB профил (възможните страници са изброени по-долу в синьо каре).
* Да натиснете линка 'Добави към страницата ми', намиращ се долу в лявата колона на появилата се страница.

* подробно описание може да видите тук

QR код

Една от най-новите и модерни услуги на NaHotel.bg е лепенки с уникален QR code. Това е кодиран URL адрес, който може да се прочете (чрез сканиране) със специализиран софтуер за SmartPhones и iPhone.

При проявен интерес може да Ви предоставим такива лепенки за стъкло (за врати или прозорци), с които ще изпитате любопитството на реалните си клиенти, които няма да знаят какво стои зад специалния код? В момента стои линк към профила на хотела Ви в мобилната версия на NaHotel.bg. А може утре да стои подарък-изненада за всеки, който го е сканирал с телефона си.

Всяко влизане в профила Ви по подобен начин се засича и отброява, като активност на сайта NaHotel.bg.

начало на страницата